內褲 夏天 烏龜惹貓 2010環法 raindog 

to you
not wana heart a girl 's feeling
I am not sure the next step about love relationship
for me now, single is a good way just for shor time
I am tired sometimes, but not so eager to love someone or be loved.
I knew his relations in HK. They are so nice and friendly.
real had good time and have lot of energy for work.
cheer !!!
fight!!!
TO YOU!! LOVE IS NOT ALL IN YOUR LIFE
想對你說 感情別看太重 要多努力為自己活
我無心去偷  去搶
加油
暫時 你會很恨我  但  我無權去影響你的情緒
對我來說 他是我的重要朋友
感情世界 我也被傷很多 較淡然  競爭是一定有的
對方若愛你 
是誰  都影響不了

 

2
arrow
arrow
    全站熱搜

    江琦恩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()